Az Üzletrész című internetes oldal tavaly szeptemberben adott először hírt egy olyan hazai startupról, amely szilárdan eltökélte, hogy megújítja a jótékonykodás ma ismert formáját. A Hashtagcharity-story akkor ott ért véget, hogy 200 ezer eurós tőkeinjekciót kaptak tervük fejlesztésére. Azóta repülőstartot vettek.

 

Mára 9 főállású kollégával dolgoznak, az oldalukon 62 szervezet kínálja fel az idejét közel 60 éles és 100 alakuló projekthez, 3000 különböző szaktudásfajtát halmoztak fel, több mint 800 cég munkatársai képviselik magukat a platformon, és ezt még csak nem is tartják soknak.

 

Ez a webszájt egyfajta online piactérként működik, ahol egymásra találhat projekt-ötlet és a megvalósítást segítő szaktudás. Fontos, hogy nonprofit vagy jótékony projekteket lehet feltölteni, és pénz nem cserélhet gazdát. „A jótékonykodást általában az a pillanat szokta tönkretenni, amikor belép a pénz, ezért fontos, hogy kihagyjuk. Itt nincs más, csak emberi segítségnyújtás. A platform roppant egyszerű és felhasználóbarát. Három kattintás, és meg is történt a találkozás.” - mondja Czapovics. Pillanatnyilag a legkeresettebb szakértelem a projektmenedzsment, a marketing, a pénzügyi tudás, az üzleti, a jogi ismeretek, a webes megjelenés, a mobilfejlesztés, a dizájn, a tartalom-előállítás. A lista azonban a végtelenségig bővíthető.

 

Az alapító arra a legbüszkébb, hogy sikerült közösségként pozícionálni a céget, olyan emberek közösségeként, akik szeretnek segíteni egymásnak. „Természetesen az is igaz, hogy technológiai megoldás vagyunk, de mi is inkább eszköznek tekintjük a szakképzettségünket és tapasztalatunkat.”

 

A részletekről itt olvashat: http://www.uzletresz.hu/sikerek/20150618-prezi-hashtagcharity-adakozas-jotekonykodas-startup-reform.html

 

Az előzmények ezen a hivatkozáson érhetők el: http://www.uzletresz.hu/penzugy/20141208-abbol-adakozz-amihez-ertesz.html

 

Aki pedig szeretne közelebbről megismerkedni a platformmal, az látogasson el a honlapra: http://hashtagcharity.org/